عنایت امام زمان عجل الله تعالی فرجه به یک زن محجّبه


حجاب مسأله اي نيازمند به تفكري عميق تر

در اين وبلاگ سعي مي شود تا حجاب امروز دنيا را زير زره بين برد !

عنایت امام زمان عجل الله تعالی فرجه به یک زن محجّبه 
عنایت امام زمان عجل الله تعالی فرجه به یک زن محجّبه
مرحوم آیت الله سید باقر مجتهد سیستانی، پدر آیت الله سیدعلی و سید محمود سیستانی برای این که خدمت امام زمان مشرّف شود، 40 زیارت عاشورا در چهل جمعه در یکی از مساجد مشهد می خواند.
خود ایشان می گوید: در یکی از جمعه ها نوری را دیدم به طرفم آمد و رفت. من بدنبال آن نور رفتم تا وارد خانه ای شد. در زدم. وقتی در را باز کردند، حضرت ولی عصر(عج) را در کنار جنازه ای مشاهده کردم که روی آن پارچه ی سفیدی کشیده بودند. در محضر آن حضرت خیلی گریه کردم(اشک شوق). امام فرمودند: چرا این گونه دنبال من می گردی و رنج ها را متحمّل می شوی؟ مثل این زن باشید تا من دنبال شما بیایم.
بعد فرمود: این بانویی است که در دوران بی حجابی(رضاخان پهلوی) چند سال از خانه بیرون نیامد، تا مبادا نامحرم او را ببیند.[1]
شعری پیرامون حجاب و عفاف زنان
 در کتاب رساله ی حجابیّه، اشعاری پیرامون حجاب آمده که گزیده ای از آن را با اندک تغییرات نقل می کنیم:
زن های مسلمان را، آیین حجاب امروز
                             باید که به رخ گیرند، درکوچه نقاب امروز
باید که بگیرد رو، هر زن که مسلمان است
                              زیرا که حجاب زن، معلوم ز ایمان است
هم عصمت وهم عفّت، در پرده ی نِسوان است
                              قانون حیا مسطور، در سوره ی قرآن است
قرآن خـدا حجّت،انـدر همه بـاب آمد
                              از بـهـر رسـول الله، آیـات حـجاب آمـد
ما ملّـت ایـرانی،امـروز مسـلمانیـم
                             هم شیـعه ی اخـلاص و هــم تابع قرآنیم
جز قاعده ی اسلام،ما هیچ نمی دانیـم
                              در روز قـیـامت هـم،جـویای شـفیعانیم
در ممالک اسلام، اسـلام کجا رفتــه؟
                             گویا که کـلام حـق،جـسته به هـتوا رفته
هان! ای علماء امروز، ترویج شریعت کو؟
                             دین می رود از این شهر،ازشرع حمایت کو؟
زن های گرامی را، آثار نـجابـت کو؟
                             مـردان عظامی را، آن غـیرت و همّت کو؟
ای محترمات شهر، گر صاحب ایمانید
                             تا چند چنین بی هوش، از فریب شیـطانید
برگرفته از کتاب در محضر امیرالمؤمنین(علیه السّلام) - جلد3
حجة الاسلام و المسلمين محمدرضا حاتم پوری کرمانی


نظرات شما عزیزان:

محمد اسلامی
ساعت16:48---7 فروردين 1391
سلام، وبلاگ جالبی دارین با تبادل لیک چطورید

sepide
ساعت21:31---15 بهمن 1390
سلامدوست خوبم وبلاگ قشنگی دارید آفرین خوشم اومد از کار زیباتون بهمین دلیل من شما را لینک کردم شمام منو با نام امام زمان عج الله لینک کنید بازم بهم سر بزنید و اگه پیشنهاد یا انتقادی دارید مطرح کنید اجرتون با امام زمان خداحافظتون
پاسخ: من شما رو لينك كردم عزيزم


sepide
ساعت21:28---15 بهمن 1390
سلامدوست خوبم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 14 بهمن 1390برچسب:عنایت امام زمان عجل الله تعالی فرجه به یک زن محجّبه ,ساعت 6:57 توسط فاطمه | |


Power By: LoxBlog.Com